BOB LIFT DE MARFA SI PERSOANE PENTRU SANTIER MODEL APM _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
CARACTERISTICI TEHNICE
- Inaltime maxima : 150 metri
- Lungime cabina : 2, 00 metri
- Latime cabina : 1, 75 metri
- Inaltime cabina : 2 metri
- Inaltime minima a suprafetei de incarcat : 2 metri
- Ancoraje la : 6 metri
- Capacitate maxima de incarcare : 1. 500 kg
- Inaltime tronson : 1, 50 metri
- Viteza : 20 m/ min
- Viteza maxima a vantului pentru utilizare si/ sau instalare : 45 km/ ora
- Momentul maxim de torsiune aplicabil usilor mobile : Newton
- Podea galvanizata si antiderapanta
Informatii generale
Elevatorul cu pinion si cremaliera se bazeaza pe principiul transmisiei prin motoreductoarele care actioneaza mecanismul cremalierei si pinionului. Acesta are componente modulare care sunt usor de instalat. Utilizarea elevatorului pe fatade, pentru constructie sau reabilitare, este comfortabila si sigura, cu conditia de a fi instalat temporar si de a fi utilizat doar de personal competent si autorizat.
Obiectivul elevatorului este acela de transport la diferite etaje ale cladirii. Elevatorul are o platforma sau o cabina cu urmatoarele caracteristici:
a€¢ Creata doar pentru transportarea materialelor.
a€¢ Accesul personalului in timpul operatiunilor este permis doar pentru incarcarea sau descarcarea platformei.
a€¢ In timpul operatiunilor de asamblare, dezasamblare si intretinere accesul este permis doar persoanelor autorizate.
a€¢ Platforma este ghidata pe catarge cu ajutorul saniilor pe role.
a€¢ Aceasta functioneaza vertical.
Dispozitive de siguranta
a) Doua motoreductoare cu frana electromagnetica ( cu frictiune) , capabila sa franeze la viteza de 20 metrii/ min ( si chiar la o viteza de peste 25% ) cu un decalaj de 0, 1 g pana la 0, 2 g ( cu incarcatura maxima) .
b) Amortizoare de cauciuc pentru amortizarea suportului. Ele amortizeaza orice izbitura posibila a sasiului de suport.
c) Capatul de cursa la primul si ultimul catarg. Pentru a limita miscarile elevatorului in sus si in jos atunci cand acesta atinge capatul final, exista un al doilea capat de cursa de siguranta.
d) Capatul de cursa se opreste din coborare la 2 m de la nivelul 0, pentru a- i proteja pe acei oameni care s- ar putea afla sub elevator in timpul manevrarii.
e) Detectorul care controleaza prezenta catargului, este folosit in special in timpul asamblarii catargelor.
f) Decuplarea manuala a franei motorului in cazul pierderii de curent electric.
g) Cabina antiderapanta, perforata si cu autoevacuare, podea si suport auxiliar in extinderea bazei.
h) Platforma rabatabila, usi laterale rabatabile si pasaj auxiliar, cu blocare electrica a limitatorului de capat de cursa.
i) Capacul catargului cu blocare electrica, a intrerupatorului de capat de cursa.
j) Ultimul catarg este de culoare rosie, nu are cremaliera, ceea ce face imposibila urcarea elevatorului in cazul defectarii dispozitivelor de siguranta.
k) Tensiunea electrica de 48 V
l) Frana centrifuga prin activare mecanica sau manuala
m) Limitator de incarcare ( optional)
n) Tarcul bazei si usile de siguranta ale nivelelor ( optional)
a€“ Ascensoare / Pret lift / Lift persoane / Lift marfa / Lifturi