Evidenta contabila si calculul listelor de intretinere conform prevederilor legale in vigoare se realizeaza cu ajutorul unui program informatic LICENTIAT. Intocmim toate registrele si documentele financiar - contabile obligatorii si absolut necesare in contabilitatea asociatiilor de proprietari:
- Registrul Fondului de Rulment,
- Registrul Fondului de Reparatii,
- Registrul Fondului de Penalitati,
- Registrul pentru Evidenta Fondurilor Speciale,
- Registrul Jurnal,
- Registrul Inventar,
- Intocmirea lunara a situatiei soldurilor elementelor de Activ/ Pasiv si depunerea semestriala a acesteia la compartimentele acreditate din cadrul Consiliilor Locale/ Primarie,
- Contabilitatea salariilor si intocmirea ordinelor de plata catre Bugetul Statului si Bugetul Asigurarilor Sociale si Fondurilor Speciale
- Intocmirea declaratiilor fiscale si transmiterea acestora la Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala A. N. A. F.
- Intocmirea si transmiterea REVISAL catre Inspectoratul Teritorial de Munca ITM.
- Alte acte si documente financiar - contabile.
Tarife stabilite in functie de numarul de apartamente . Emitem factura .