Descrierea jobului
1. Team Manager
Cautam un Team Manager entuziast, organizat si, mai presus de toate, sa fie orientat spre client. Team Manager- ul va lucra cu noi, motivand echipa sa atinga si sa depaseasca obiectivele. Acest post implica monitorizarea performantei, oferind indrumare si sprijin pentru toti membrii echipei, promovand in acelasi timp in mod continuu un mod excelent de a conduce echipa. Team Manager- ul se va ocupa de managementul performantei, va supraveghea echipa, va controla calitatea serviciului oferit, va face rapoarte si va comunica incontinuu cu clientul nostru.
- este necesara cunoasterea limbii germane la nivel avansat ( C2 - scris si vorbit)
- este necesara experienta conducerii unei echipe intr- un call center
- experienta in startup- ul unei echipe noi/ unui proiect nou este binevenita
- motivat de dorinta de a face clientul multumit, abilitati de comunicare puternice
2. Customer Satisfaction Survey Specialist
- este necesara cunoasterea limbii germane la nivel mediu
- va trebui sa efectuati apeluri outbound pentru a testa nivelul de multumire a clientilor in ceea ce priveste un anumit serviciu primit;
Oferim
- pachet salarial atractiv
- contract de muncă pe perioadă nedeterminată
- asigurare privata de sănătate
- training și formare profesională constantă
- posibilitatea de a lucra în perioada efectuării studiilor
- mediu de lucru modern, plăcut, dinamic
- accesibilitate maximă la locul de muncă in zona centrala ( Teatrul National Roman)
- loc de parcare pentru mașina personală în timpul orelor de servici