Service PST repara orice caseta de directie. Folosim numai piese originale in cadrul reparatiei, kit original si dispunem de cel mai modern atelier de reparatie casete de directie din tara. Service PST este autorizat RAR pentru reconditionarea si repararea casetelor de directie atat pentru autoturisme cat si pentru autoutilitare si camioane si autocare.
La Service PST in cadrul reparatiei unei casete de directie se efectueaza verificarea completa atat pentru bataia in caseta cat si pentru scurgeri. In cazul in care reparati caseta de servodirectie la noi ( sau pompa de servodirectie) si veniti cu auto la SERVICE PST se efectueaza in pretul demontarii si montarii casetei de directie verificarea intregii instalatii de SERVODIRECTIE : pompa servo, recipientul si filtrul cat si conductele si furtunele intregii instalatii, aerisirea si curatarea cat si o verificare amanuntita a tuturor ansamblelor puntii fata ce pot crea jocuri in volan sau batai in caseta de directie.
La Service PST reparatia unei casete de directie se face profesional incepand cu constatarea initiala, cu schimbarea absolut a tuturor pieselor ce se uzeaza in interior ( tachet impingator, bucsa / bucsi, o- ringuri, simeringuri, segmenti de teflon) .
De la Service PST odata cu primirea facturii si a certificatului de garantie de 1 an de zile, primiti si un cd ( sau pe email) cu fotografii din timpul reparatiei si o filmare cu caseta dumneavoastra in momentul testarii pe bancul de probe.
Sfaturi pentru alegerea celui care sa va reconditioneze caseta de directie: Solicitati sa va arate ca au autorizatie RAR in reparatii de casete de directie, in cazul in care nu au autorizatie garantia oferita este fictiva; Solicitati sa va arate toate componentele pe care le- au schimbat in caseta dumneavoastra de directie, o poza nu costa nimic si ar trebui sa va returneze piesele schimbate; Solicitati sa va arate bancul de proba si modalitatea de testare a casetei de directie atat pentru viitoare scurgeri cat si pentru rezistenta la diverse eforturi;
Solicitati sa va arate instrumentul cu care va regleaza torsiunea in caseta de directie, caseta nu se regleaza la ochi sau la ghici ci se regleaza in torsiune cu un torsiometru dupa indicatiile producatorului casetei evitand astfel deteriorarea altor elemente ale ansamblului puntii fata sau si mai grav al pomei de servodirectie.